Jak zwiększyć sprzedaż online? Zoptymalizuj firmę dzięki przydatnym aplikacjom! - Codie - aplikacje dla ecommerce

Jak zwiększyć sprzedaż online? Zoptymalizuj firmę dzięki przydatnym aplikacjom!

Sprzedaż internetowa w obecnych czasach staje się coraz bardziej popularna. Dlatego wiele firm decyduje się choć na częściowe przeniesienie działalności do sieci. To prosty sposób na zaopatrzenie klientów w niezbędne produkty, jednak sprzedaż online(https://codie.pl/) znacznie różni się od tradycyjnych transakcji detalicznych. Konsumenci patrzą na oferty w sieci nieco inaczej, dlatego, aby zwiększyć zyski ze sprzedaży, trzeba dostosować wygląd witryny do ich potrzeb… Jak to zrobić?

Postaw na funkcjonalność

Podczas surfowania po internetowych portalach, użytkownik nieustannie bombardowany jest zróżnicowanymi informacjami. Jeśli chcemy liczyć na duży obrót sprzedaży, trzeba więc zoptymalizować treści ofert tak, aby w przejrzysty i konkretny sposób prezentowały dany produkt.

Ważna jest nie tylko treść ogłoszenia, liczy się również ogólny sposób prezentacji produktu. Dostosowana liczba zdjęć wyrobu, odpowiednio wypunktowane zalety artykułu, a także praktyczna budowa panelu oferty z pewnością ułatwi potencjalnemu klientowi podjęcie decyzji. Warto również zadbać o dodatkowe funkcjonalności, takie jak:

  • pasek z propozycjami innych produktów sprzedawcy, które mogą być powiązane z oglądanym artykułem,
  • prosty sposób finalizacji transakcji, uwzględniający możliwość wprowadzenia danych dostawy, zapłaty poprzez jedną z kilku dostępnych opcji czy wybór formy wysyłki,
  • panel kontaktu z klientem umożliwiający doprecyzowanie niejasnych kwestii odnośnie produktu,
  • przycisk „Obserwuj”, z którego pomocą klient będzie mógł oznaczyć atrakcyjny produkt i później do niego powrócić.

Wiarygodne oferty to podstawa

Nie trzeba chyba tłumaczyć, że reklamowanie wyrobu poprzez umieszczanie nieprawdziwych informacji technicznych jest niewskazane. Może to powodować nie tylko problemy z roszczeniami niezadowolonych klientów, lecz również wywołać znaczny spadek zainteresowania produktami od dostawcy.

Rzetelne dane, opisujące w najdokładniejszy sposób sprzedawany artykuł, są bardzo ważne. Klient chce zapoznać się z pełną specyfiką produktu, a opisy nieprzedstawiające takich informacji mogą wzbudzać podejrzenia.

A może darmowa dostawa?

Konsument nie lubi dodatkowych opłat. Ze sprzedażą internetową wiążą się jednak koszty dostawy towaru, które ktoś musi ponieść. Można zaproponować odbiorcom dodatkową atrakcyjną opcję – darmową dostawę na większe zakupy. W ten sposób istnieje szansa, że klienci skuszą się na więcej produktów, jednocześnie przy dużych zyskach sfinansowanie wysyłki nie będzie znaczącym wydatkiem  dla sprzedawcy.

Wprowadzając usługę, można wdrożyć również jedną z naszych aplikacji: Pasek darmowej dostawy. To prosty dodatek, który w trakcie robienia zakupów będzie informował klienta ile pieniędzy z zakupów brakuje mu jeszcze do przekroczenia progu darmowej dostawy. Aplikacja jest prosta w obsłudze, doskonale komponuje się z interfejsem oferty sprzedażowej, a jednocześnie zachęci konsumentów do większych zakupów!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>